دسته‌بندی نشده

۱۵ وسیله برای نظم بخشیدن به خانه و نحوه به کار گیری آنها (پارت 2)

  • جعبه و لیوان های نظم دهنده رومیزی:

محفظه‌ای برای قرار دادن وسایلی مانند لوازم تحریر میتواند به طور اعجاب انگیزی کاربردی باشد. این لیوان ها برای منظم کردن ابزار هنری، لوازم آرایشی بهداشتی، و همچنین دستمال کاغذی سر میز بسیار مناسب هستند.

مناسب برای: لوازم بهداشتی، هنری، تحریر.

 

 

 

 

  • آویز های پشت درب:

پشت در کمد ها یکی از جاهایی است که کمترین استفاده از آنها میشود. میتوانید از آنها برای نگهداری کاغذ کادو و لوازم کادو کردن یا قرار دادن شیشه مربا یا بطری داخل پنتری استفاده کنید.

مناسب برای: کمد و پنتری.

 

 

 

 

 

  • جعبه نظم دهنده شفاف:

لیبل زدن روی جعبه ها مفید است اما هیچ چیز راحت تر از پیدا کردن وسیله‌های درون جعبه های شفاف نیست. چون محتوای آنها مشخص است برای داخل کابینت و کمد ها و اتاق بچه ها مناسب است. از آنها برای قرار دادن اسباب بازی های کوچک و لگو و وسایل تحریر و هنر و لوازم دفتری و حتی لوازم بهداشتی میتوانید استفاده کنید.

مناسب برای: اتاق کودکان، سرویس بهداشتی، کمد، کابینت.

 

 

 

 

  • نظم دهنده کشو:

احتمالا همه شما نظم دهنده برای کشوی قاشق چنگال و کارد دارید، اما بقیه دراورهای خانه چی؟ در واقع هیچ دراور و کشویی نیست که احتیاجی به نظم دهنده نداشته باشد. از نظم دهنده کشو برای مرتب کردن کشوی جوراب ها استفاده کنید که جوراب هایتان روی هم قرار نگیرد و منظم باشد. همچنین از این نظم دهنده ها برای مرتب کردن میز تحریر و کشوی لوازم دم دستیتان استفاده کنید.

مناسب برای: آشپزخانه، میز تحریر، کشوی لباس و ورودی.

 

 

 

 

  • طبقه گردان:

طبقه های گردان که برای کمد ها و کابینت هایی که گوشه قرار دارند و دسترسی به وسایلی که داخل آنها قرار گرفته سخت است بسیار کاربردی هستند. این طبقه ها برای نظم دادن و راحت تر کردن دسترسی به وسایل بسیار کاربردی هستند و به راحتی میتوان آنها را جابه‌جا و تمیز کرد.

مناسب برای: پنتری، آشپزخانه، یخچال، میز غذاخوری، اتاق کودکان.

 

 

 

 

  • آویز ابزار:

وسایلی مانند جارو و تی و شن‌گش چیز هایی هستند که وقتی در کمد را باز میکنید به راحتی می‌افتند. برای منظم کردن آن میتوانید از آویز های دیواری استفاده کنید و آنها را به دیوار آویزان کنید. این گیره ها برای داخل کمد و با هر جایی که این وسایل را نگهداری میکنید مناسب هستند.

مناسب برای: لاندری، گاراژ، انبار.

 

 

 

 

  • جعبه ابزار مقاوم:

جعبه های مقوایی به راحتی کثیف و پوسیده و خراب میشوند. وسایلی که به ندرت از آنها استفاده میکنید را میتوانید داخل جعبه های پلاستیکی مقاوم و در دار قرار دهید تا وسایلتان تمیز و مرتب بماند و فضا را به هم ریخته نکند. روی این جعبه های پلاستیکی را برچسب بزنید که پیدا کردن وسیله مورد نظرتان راحت باشد.

مناسب برای: انبار، زیر شیروانی، گاراژ، زیر زمین.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *