داخلی, سایر, طراحی

شمع و معجزات آن

شمع و معجزات آن

معجزات شمع

معجزات شمع

شمع  و معجزات آن در فنگ شویی جایگاه ویژه ای دارد. فنگ شویی (به چینی: 風水) که به معنای باد و آب است، یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده می‌شود تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به‌طور کلی انرژی مثبت چی داشته باشد.

در این مقاله گروه طراحی دکوراسیون و فروش لوازم دکوری منزل ارون هوم قصد دارد هرآنچه درمورد راز قدرت شمع و تاثیر رنگهای مختلف شمع و انرژی آن به دنبالش هستید یکجا برایتان بیاوریم .

مهم‌ترین چیزهایی که باید رعایت کرد، پرهیز از بی نظمی و هرگونه انباشتگی، استفاده از رنگ‌های مناسب، خطوط منحنی، در نظر گرفتن جهت‌های مناسب است.

عناصر نقش بسیار مهمی در فنگ‌شویی ایفا می‌کنند. عناصر ۵ گانه چینی عبارتند از: آب. فلز. خاک. آتش. چوب در واقع از قدرتمندترین عناصر در دکوراسیون خانه است. شمع ، نیرو و انرژی پاکسازی و الهام دارد. محیط خانه را گرم می کند و انرژی های منفی و استرس ها را دفع می کند.

گذشته از مسئله زیبایی شمع، در افزایش انرژی و از بین رفتن استرس بسیار مهم است. علاوه بر آن طبق تحقیقات به عمل آمده روشن کردن و سوختن یک شمع با کیفیت به مدت ۱۵ دقیقه در اتاق خواب و قبل از خواب باعث احساس راحتی بسیار زیاد و خواب راحت و عمیق می شود.

گاهی اوقات لازم است به مدت چند روز پیاپی شمع روشن کنید تا به تاثیر جادویی آن برسید. هنگام چیدمان وسایل و استفاده از شمع در خانه، بهتر است که به یاد داشته باشید تاثیرگذار باشد و محیط اطراف را پاکسازی کند.

معجزه شمع

شمع و معجزات آن

شمع و معجزات آن

چرا در اکثر مراسم روحانی، دینی، عرفانی و جادوگری از قدرت و معجزه شمع استفاده می شود؟

هستی از چهار عنصر تشکیل شده است باد – خاک – آب – آتش

وقتی چیزی را از هستی درخواست می کنیم باید به شکلی این خواسته را به گوش شعور نهفته در آن برسانیم .

دعا کردن لفظی پیام ما را از طریق هوا به شعور هستی انتقال میدهد و حرز و نبشته از طریق خاک هر چه راه های رساندن پیام متعدد تر باشد اجابت آن قوی تر است، مثلا اگر خواسته را به صورت دست نوشته به آب بسپاریم از دو عنصر خاک و آب استفاد کرده ایم …

راز قدرت شمع

شمع و معجزات آن

شمع و معجزات آن

راز قدرت شمع در این است که چهار عنصر اصلی هستی را یکجا در خود جمع کرده است …

  • موم شمع عنصر خاک و زمین نهفته است…
  • شعله شمع عنصر آتش…
  • دود شمع عنصر هوا…
  • موم ذوب شده آن نشانگر عنصر آب…

بنابراین شمع با ظاهری ساده و اندازه ای کوچک قدرتی غیر قابل تصور برای ارتباط با شعور باطنی هستی دارد.

شمع با سوختنش، با ذوب شدن مومش و با برخاستن دودش در خواست شما را تا عرش بالا می برد و تمام نیروهای الهی و ملکوتی را برای تحقق بخشیدن تجسم ذهنی شما بسیج می کند، شمع نشان دهنده نور حقیقت و خرد است.

هر کس حداقل یک بار از نیروی جادویی و معجزه آسای شمع استفاده کرده است، در حالی که از قدرت آن بی خبر بوده و آن فوت کردن شمع کیک تولد است و آرزویی که در آن لحظه تصور کرده است.

شمعی روشن کنید تا خواسته اتان برآورده شود.

آیا این را میدانستید که دربرافروختن شمع رازی نهفته است، وقتی  شمعی روشن می شود چهار عنصر پر قدرت عالم هستی بکار گرفته می شوند. انرژی موجود در آن در حین سوختن به فضا و پیرامون ما منتشر می شود و هر خواسته ای که در آن لحظه به گوش کائنات برسد در مسیر اجابت قرار می گیرد، البته باید از اعماق وجود و در مسیر خیرخواهی باشد و نه بدخواهی برای دیگران و صد البته با اراده و خواست پرودگار.

 وقتی چیزی را از کائنات درخواست می کنیم باید به شکلی این خواسته را به گوش شعور کیهانی برسانیم .

درخواست از طریق گفتار پیام ما را از طریق هوا به کائنات می برد و اگر خواسته های مان را بنویسیم از طریق عنصر خاک  منتقل می شود. اگر نوشته را به آب روان بسپاریم از دو عنصر خاک و آب مدد گرفته ایم. اما این عناصر همگی با هم در شمع وجود دارند. یعنی با خواستن لفظی و دعا کردن در کنار شمع روشن از تمام عناصر آن کمک گرفته و خواسته مان به گوش شعور کیهانی می رسد.

دقت داشته باشید که هرگز یک شمع را برای درخواست های متفاوت به کار نبرید. با هر شمع فقط یک مراسم درخواست انجام دهید و بگذارید تا شمع خود به خود بسوزد و تمام شود زیرا شمع  در استفاده ی مجدد، ارتعاش و انرژی بار اول را ندارد.

هرگز شمع را با فندک روشن نکنید و برای اینکار از کبریت استفاده کنید.

از قدرت شمع بر علیه میل و خواست دیگران استفاده نکنید، زیرا واکنش های بدی برایتان به همراه دارد. شمع و پروانه

اگر از شمع برای درمان استفاده نمودید،  حتما پس از پایان دعا شمع را خاموش کنید، یادتان باشد با فوت کردن هرگز اینکار را انجام ندهید. زیرا نفس نیز مانند آتش، عنصری از عناصر اربعه می باشد و برای خاموشی یکی نباید از نیروی خلاق دیگری استفاده نمود. (جالب است که در اسلام نیز فوت کردن به شمع مکروه است و قدیمی ترها یا با انگشت یا با قاشق های سر کج شعله شمع را خاموش می کردند).

خاصیت رنگ شمع و معجزات آن

خواص شمعهای رنگی

خواص شمعهای رنگی

  • شمع خاکستری و نقره ای : نماد آشکار سازی.موثر در مراقبه .بیداری ضمیر ناخودآگاه . چرخه های زندگی را بنفع شما می چرخاند.
  • شمع قهوه ای : مراقبه در نور این شمع ،شما را در پیداکردن اشیاءگمشده یاری می کند .قوه یقیین و تشخیصتان را بیدار می کند .
  • شمع آبی : نماد درک معنوی .ایمان و اعتقاد را افزایش میدهد . موجب دستیابی سریع به پول و ثروت .
  • شمع قرمز : سمبل عشق – ازدیاد علاقه بین زن و مرد – سلامتی و جهت دستیابی به آرزوها و جاه طلبی .موثر بر تقویت قوای جنسی و تقویت عشق ورزی .
  • شمع سیاه : جلوگیری از چشم بد و نظر ، ضد سحر و جادو – این شمع وقتی در کنار شمع سفید بسوزد بیشترین تاثیر را دارد. استفاده زیاد از شمع سیاه باعث افسردگی می شود .
  • شمع سفید : پاک کننده قوی بدن و محیط زندگیمان از انرژیهای منفی .
  • شمع بنفش و ارغوانی : نماد قدرت و برتری
  • شمع سبز : بهبود بیماری
  • شمع طلایی : مراقبه ،تمرکز ، برآورده شدن آرزوها

حال که به قدرت جادویی شمع و معجزات آن پی بردید، جاشمعی یا اقسام مختلف شمعدان شاید اولین لوازم دکوری باشد که با شنیدن نام اکسسوری های دکوری و تزیینی به ذهن تان خطور میکند.

این وسایل از گذشته علاقه مندان زیادی داشته است. ما نیز در ارون هوم تلاش کرده ایم جدیدترین و شیک ترین مدل های جاشمعی و شمعدان را عرضه نمائیم تا سلیقه همه افراد را دربرگیرد. می توانید متناسب با سبک دکوراسیون خود اقدام به انتخاب نمائید.

تنوع گسترده ای از انواع جاشمعی های برنزی، کریستالی و سیلور و طلایی در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید به بهترین نحو محیط زندگی خود را بیارایید و از آن لذت ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *